Mina bästa

Idag är ni helt sjukt grymma!!!! Love you guys!! <3 <3 <3
    
Iaf så kollade jag på Taken 2, jag säger bara 3 ord. Helt sjukt bra! Om ni inte har sett den, se den. Den e 1 h och 25 min lång, inte lång alls med andra ord. Eller lagom lång enlit mig. I morgon ska jag sova länge tänkte jag. Men vi alla vet väl hur det kommer att sluta? Men iaf efter lunch så är det stallet som gäller. 2 prinsar ska tas hand om och ridas. Om ni är snälla tar jag med kameran till stallet:) Sen på lördag måste jag ta tag i den där lilla skitponnyns man... Då får iaf kameran följa med, de e säkert. Jo jag struntar i den på i morgon och tar med den på lördag istället.
     
Aja nu ska jag lägga mig. Vi hörs i morgon, hoppas verkligen att mitt smink kommer då :)
- Just take me back. I miss every one from the riding camp!

Kommentarer
Hanna säger:

jättefin blogg :)

2012-11-02 | 01:05:19
Bloggadress: http://gymnastics4ever.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback