Mina pojkar <3

Red mina fina pojkar idag <3 Jag började med Gordon. I början var det lite kaos men sen red jag lite på kvartslinjen och de gick rätt så bra. Sen flyttade jag in/ut/in/ut på spåret, då gick det sjukt bra. Han lyssnade väldigt bra och var sjukt fin <3 Sen fick han gå in i stallet och gosa med lite havre och täcke. Sen fixade jag Pralla och sadlade honom. Gick ut i stora och skritta först bara runt spåret gjorde lite snettigenom sen började jag trava lite. Han kändes väldigt trevlig idag. Sen efter att jag travat lite så galopperade vi, där va han sjukt studsig. Därför så galopperade jag honom i lätt sits. Sen fick dem lite mat och gos, snacka om att mina pojkar är gosia <3
      
Aja snart e de mat. Efter maten blire nog bara mysa lite här hemma, framför TV:n. Eller framför mitt älskade sims, hehe beroende tjej här. 
    
Jag är iaf sjukt taggad inför i morron, de ska bli så kul att hoppa. Jag har för mig att vi ska hoppa studs, fr se hur de går på min lilla ponny. Då hon tyckte att det var sjukt jobbigt förra veckan, med bommar. Men hon är ju en sån som inte är så jättelött att samla super mycket utan hon är gärna lite lång och osamlad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback