Mitt höstlov - 2012

Förra helgen tävlade jag och kom på tredje plats. Då min häst var lite dum... Jag och min familj har även kollat på massa filmer, b.la Taken 2, Men in black III och Scooby doo. Men in black III och Taken 2, är väldigt bra. Ska man titta på Taken 2 ska man ha sett taken 1 först, annars förstår man inte lika mycket. Vi har shoppat väldigt mycket, i måndags köpte vi skor och i onsdags klippte jag mig. I onsdags köpte jag även ett par röda jeans, hårolja och nån stylingspray till håret. Jag har även varit på släktkalas och träffat massa släktingar och fikat med dem. Jag fick även massa kläder, jättefina kläder var det! Som alltid får man ett/några speciella klädesplagg man tycker väldigt mycket om, ett par favoritshorts och en militärgrön nättröja. Det blev mina favoriter av kläderna. 

            

Sen har jag spenderat lördag, söndag, tisdag, fredag och lördag. Dock inte heldagar, jo båda lördagarna var heldagar. Jag har ridit varje gång och det har gått väldigt bra. Utom på söndagen då min häst som sagt var dum. Då blev jag lite arg på honom, men det är sånt som händer ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback