Mycket har hunnits med idag

Varit i skolan, varit i stallet + ridit, varit och köpt en grej till festen på fredag, käkat middag och frukt med familjen. Så ha ni dag sett ut och allt har jag hunnit gjort innan klockan slår 19.00. Det som är väldigt tråkigt idag är att mitt smink inte har kommit ännu :( Hoppas att det kommer i morgon, jag vill ju ha det! Nej nog med tjat om mitt efterlängtade smink, ni har nog tröttnat på att höra om mig och mitt smink. 
    
Det var inte så kul när jag kom till stallet då Promise gick på lektion. Men då passade jag på att mocka lite extra noggrannt. Sen gick jag ut och skrittade Gordon. När jag kom in igen stog min lilal ponny inne, yey tänkte jag. Tror ni inte att hon ska gå då igen? Så idag blev det ingen borstning av henne, tyvärr. Då får jag fixa manen på lördag i stället. Sen är jag även uppbokad två helger på rad. Mer om det i morgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback