Nehe

Kom hem från affären för en timme sen. På parkeringen körde det några som dårar. Dem sladdade, åkte sjukt fort ja massa sånt.  Sjukt onödigt då det gick folk på parkeringen. En av dem 3 biladra var faktiskt duktig och tog iaf en parkering utan massa folk... Lite drygt och onödigt med sånna tycker jag. Dem lär ju krocka en bil inom en sanrt framtid, kanske har dem redan gjort de? 
   
Jag tänkte skriva att jag är ledsen för det hastiga avslutet på det förra inlägget. Men vi käkade så jag han inte skriva klart, sen drog vi till affären på en gång. Jag fick med mig hem lite hundmat, människorgodis och en pennhållare som jag använder som en sminkborsthållare. Det låg även en häst & ryttare i brevlådan, eller aja på mitt skrivbord när jag kom hem. Den ska jag nog läsa någon dag, hehe ;)
      
Iaf så tänkte jag dela med mig av en sak till er mina fina fina bloggläsare. Det är en helt unik egendesignad rabattkod som ni ska få använda! Det gäller en rabatt på 10% hos http://www.silvrigast.se, den gäller fram till den sista Januari! Snällt va? Tacka mig att jaf fixade det åt er :) Passa på att köpa hem en riktigt snygg julklapp åt någon nu! Eller bara något snyggt till dig själv ;) Med en rabattkod blir de ju mycket bättre pris på grejor och ting. Juste sen kanske man ska skriva själva koden oxå: Emmascrazy. Den koden gäller på precis hela sortimentet.
         
Det går inget på TV, jag har ingen läxa. Jo prov om typ 100 år sen glosförhör på onsdag. Men iaf who cares? Jag tänkte lägga mig och läsa lite i min bok innan jag somnar. Tänkte även berätta att finisen är tyvärr halt :/ Så i morgon blir det en mysig skrittur eller promenix. Har inte bestämt till 100... Jag ska iaf köra NH, det är bestämt. Vet dock inte om jag ska ha halsring eller inte. Får se... Jag lär ju skriva och berätta hur de gick ;) 
      
   
 
Busig som jag e så har jag redan börjat att smygpynta i mitt rum. Det ända som är uppsatt är den där ljusslingan och en stjärna i fönstret. Har nån av er börjat att pynta? 
         

Kommentarer
Emma säger:

Trevlig blogg!

2012-11-29 | 22:53:29
Bloggadress: http://photobyem.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback