November nu då

Första dagen i November idag. det påminner mig om att det är bara en ynka månad kvar till Stockholm horseshow!! :D Jag längtar verkligen! Ska bli kul med lite mami och Emma mys, lite sån tid behhöver man också ha ibland.
      
Idag för min del är det stan och frissan som gäller. Sen tänkte jag även kanske hinna shoppa lite. Aja jag tar en före och efterbild på mitt hår. Jag ska nog klippa till precis under axlarna. sen klippa upp det. Det är nog planen för håret iaf.
     
    
Btw vill ingen anmäla sig till tävlingen? Ni får ju länka era bloggar hur mycket ni vill! Och skriva vad ni vill. 

Kommentarer
Friidaolsson säger:

Sv:
Visst är hon!
Hon är 147,5 :) och 13 år gammal :D
Ja vad kul :D

Svar: Följer du mig? :D <3
Emma

2012-11-01 | 09:29:54
Bloggadress: http://friidaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback