Okej förlåt!

Idag har det inte varit så bra inlägg, det är jag verkligen ledsen för! Men jag vill kunna vara lite med min familj ibland också, hoppas verkligen att ni har förståelse för det. Jag vill inte försumma bloggen, men inte heller min familj. Men då väljer jag att sätta familjen i prio1, verkligen inget illa ment mot er finisar <3 
         
Vissa dagar blir som sagt som den här, hoppas ni tycker att det är okej. Iaf nån gång ibland <3 Men man kan inte heller sitta och skriva meter långa inlägg varje dag, det hoppas jag också att ni förstår. Man måste få va lite fri ibland, inte behöva tänka att man ska skriva 1848562937549 ord i ett inlägg precis varje dag. 
      
    
Nu tänkte jag iaf ta ett glas saft, om nån är intresserad av att veta de ;) Sen tänkte jag lägga mig i min säng och kolla på tisdagens avsnitt av mannen som talar med hundar. Sen släcker jag nog lampan för idag. Eller nej lite bloggar ska väl kollas först, men inte allt för sent. Skolan väntar ju på måndag, bäst att få tillbaka lite vardags rutiner känns det som. Någon som håller med om de?

Kommentarer
Sandra säger:

Hej sötnos! Besök gärna min blogg om mitt liv som skådespelerska, dansare och tonåring

Tack babe <3

2012-11-03 | 21:43:34
Bloggadress: http://sandraborgs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback