Party

Har precis kommit hem från ett roligt party. Verkligen roligt :D Älskar alla vänner, ni som va med fattar ;) + Att jag har haft de bra idag. Jag fick bli Kissie istället för Selena Gomez. Då min locktång fuckade upp sig så att jag blv väldigt arg på den. Eller så är det mitt hår som inte kan ha lockar? De e hur man vill se på saken. En vän tog kort som hon ska lägga upp så att jag kan sno dem och visa er ;) Jag e typ fett flummig nu så att jag ska nog tvätta bort allt smink och sedan lägga mig och läsa så att jag somnar och kan orka upp tidigt i morgon för att åka till stallet och rida Choko.
           
Idag gick det iaf väldigt bra för mig på Gordon. Jag red med mycket halter och igångsättningar, speciellt galoppfattnignar ;) Hehe dumma hezt som inte gjorde de på tävlingen. Aja jag kan inte komma på några bra inställda tills i morgon...
    
Okej nu ska jag säga godnatt och hoppas att ni kan läsa detta wierda inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback