Plans for today

Idag ser planen ut som följer: Käkar lunch, åker till mormor med mami, mami släpper av mig i stallet, jag rider mina 2 finisar och tar hand om dem, sen hämtar mami mig igen och då åker vi hem och har fredagsmys. 
    
Låter som en helt okej fredag i mina öron. Jag hade planer med Linn, men då vi skulle till mormor blev det inget av :( Men vi träffas iaf i morron, de e tur de <3 Juste i morron är det hoppträning på min pärla ponnyplutt Promise. Målen har jag som sagt skrivit förut. Hoppa en högre bana med gämna språng och galopp. Jag tar nog min bruna/marinblåa outfit.
     
    
Aja nu innan lunch ska jag hålla på med nån nolife grej, alltså spela sims. Jag har inget annat att göra så då är sims min bästa kompis, hehe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback