Plugg

Har massa plugg jag måste göra. Jag orkar inte, helger ska va till för att kunna chilla inte för att plugga till prov. Men jag fixade en nedräknare som jag la in i menyn, jag könde att jag ville ha koll :) Längtar verkligen, det kommer bli så sjukt jäkla roligt. Men efter allt plugg vill jag skriva ett långt grymt inlägg. Har ni några önskemål? För de ni önskar, de fixar jag. Jag skrev ett grymt inlägg igår, eller nej de kanske inte va så grymt men asså ändå. Ett länge inlägg... Det kommer komma upp när vi är i Finnåker med konfan. Jag kommer fixa så att ni har grym uppdatering.
    
    
Planer för dagen:
* Plugga
* Fixa illustratior till min dator
* Titta på världscupen klockan 17
* Börja att planera min nya design! :D
     
Sen kan ju alltid något hända så att det blri ändring i schemat, men troligen kommer det se ut sådär. JAG KOM JUST PÅ ETT BRA INLÄGG :D

Kommentarer
Sofia säger:

Lottar ut ett smycke från SimplyCia!

http://sosox.bloggplatsen.se/2012/11/10/8973031-tavling-vinn-ett-smycke-fran-simplycia/#kommentarer

Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer :)

2012-11-11 | 11:59:13
Bloggadress: http://sosox.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback