Roligt

Kom till skolan och då står det på TV:n att våran idrott var inställd så nu har vi hål i 1 h och 30 min. Bara 45 minuter kvar, jippie. Hehe, idag kommer jag bara ha två lektioner. SO och tyska, chill dag. Fast jag ska jobba med svenska sen när jag kommer hem ifrån sjukhuset. Jag åker hem efter tyskan och käkar innan jag åker till sjukhuset. Då vi slutar 12.20 och nästa lektion börjar 13.30 då måste jag sitta i bilen... Aja om ni vill veta. 
       
Nu ska jag hitta på något att göra, får se om jag ens kan hitta på något att göra. Jag har setat och gjort 2 stycken inställda åt er, duktig va? :)

Kommentarer
Sofia säger:

vad ska du göra på sjukhuset? (svara gärna i ett inlägg) kram!

2012-11-19 | 14:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback