Rubriken kan vara svåra!

Men jag tänkte iaf ta lite kort om dagen... 
    
I skolan började vi med ett läxförhör sedan började vi att kolla på en film efter det. Vi han inte se färdigt den så vi ska fortsätta att kolal på den, sista sena jobbiga tisdags lektionen :D Sjukt chill. Sen hade vi lite chilliga lektioner och dryg SO. När jag kom hem satte jag mig bara och tog det lugnt. Vilket är rätt så skönt ibland, nån som håller med mig? Iaf så åkte vi till konfan och den storyn har ni ju redan fått. Jag vet inte hur jag lyckades. Jag åkte lite för långt ut på kanten, skulle svänga och så var det löv just precis där. Då halkade jag och blev sådär fin som jag sa. Nu är det iaf bra med benet, nej det är de inte. Jag har ett blåmärke och lite skrapsår, smidiga Emma var det ja. Så vi får se hur ridningen blir i morgon. Får nog bli utan stigbyglar då jag får väldigt ont om jag böjer för mycket. Jag kan inte riktigt gå i trappor utan att få ont... Men här ska vi inte klaga, det kunde gått mycket värre!
      
I morgon slutar vi skolan klockan 12.35, fattar ni hur chill de e? Dock har vi betign så vi ska jobba hemma men det är bara på boken om mig själv och det är ju ett roligt ämne. Inte ett så svårt iaf för man kan ju mest saker om sig själv, ingen annan. Men nu tänkte jag gå och lägga mig och läsa lite. Vi hörs i morgon igen finisar <3
- Hehe fin bild men lite så känner jag nu på kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback