Rubriker ska de va!

Fint va, väldigt fint...
    
Iaf så gick mötet bra och jag sköter min skola bra. De va typ de som hände... Sen snackade vi lite om gymnasium, vet inte riktigt vart jag ska gå ännu. Pratade även prao, har troligen ett ställe på G sen till 9:an. Jag fick även beröm för att jag utvecklats inom mitt skrivande. Hmm vad kan de bero på? Min underbara blogg kanske? :) 
     
Nu har jag iaf inget att göra, ingen läxa att göra... Eller jo jag har troligen ett prov i morgon, men de vet jag inte om. Då de e oförberett ;) Därför tänkte jag nog sätta på en serie, kanske project runway som jag glömde att titta på i måndags :) 
      
Men nu vill jag att ni svarar: Vad vill ni hitta på på bloggens 1-årsdag?? Ledigt, tävling, bara videos eller vad vill ni? Ni bestämmer och har makten nu. En hel dag, som ni får bestämma, själva

Kommentarer
Sophia säger:

Videobloggar, många(BRA)inlägg. Lite annorlunda inlägg. Något speciellt! :D

2012-11-28 | 20:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback