Sjukling

Asså idag har jag verkligen kännt mig sjuk. Typ fryser, är sjukt snuvig ont i halsen och huvudet. Ja massa sånt förkylningsskit :/ Funderar starkt på om jag ska gå och fixa en mumsig chailatte som lite "plåster" på såren. Får se hur jag mår i morgon om jag orkar åka till skolan eller hur det blir. Det kan ju vara bättre i morgon och hoppas kan man ju alltid göra.  Då det är väldigt jobbigt att vara dunderförkyld, det vet vi nog alla? 
           
Nån av er som har en sån där dunderkur när man e förkyld? 
- Bjuder på en härlig sommarbild

Kommentarer
tilda säger:

HONUNGSVATTEN ÄR ASBRA FÖR HALSEN. Bara att värma vatten, ha i honung och blanda!!<3

Svar: Okej tack för tipset :D <3
Emma

2012-11-19 | 19:58:17
Bloggadress: http://tiildajohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback