Skolan idag

Vi gick till 15 istället för till 16, skönt! Idag gick jag även med i skoltidningens inreredaktion. När jag kom hem fixade jag en toast och en chailatte. Mumma <3 NU sitter jag och min brorsa i mitt rum och nördar ett rätt roligt spel. Idag kom inte sminket heller... Iaf så är första halsbandet klart till kollektionen, woopa! Det är jäkligt snyggt, I´m just saying. När hela kollektioner är färdig, då kommer ni att få se bilder. Lovar. Temat är hjärtan. THEMA heter kollektionen. 
        
Nu tänkte jag iaf kolla på ett avsnitt av mannen som talar med hundar.
 

Kommentarer
Emma säger:

Hur många läsare har du per dag?

Svar: Den är något som jag håller hemligt.
Emma

2012-11-07 | 17:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback