Söndag, dagen innan måndag

Idag e det söndag, sista dagen på veckan :'( Jag orkar verkligen inte med skolan igen. Framför allt inte prov och läxförhör. MIn dag idag kommer gå ut på att plugga, som en dåre. Igår pratade jag även med Lisa och vi har besämt att nästa vecka ska hon fota mig och Promise till min nya header. Hon ska även filma lite på lektionen. Woopa, sen behöver jag bara en ny bild på Beny och mig. Men det är troligen fixat :) Jag känner att min header som jag har nu är lite så, rätt tråkig då jag har haft den ett litet tag nu. Jag ska även fixa ny sån där rosa grej, jag ska fixa något med lite mönster på eller något sånt. 
     
Igår fick jag bilder från festen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback