Svacka

Jag känner att jag har kommit in i någon form av svacka. Inte roligt alls... Det känns som att ni bara får snabba uppdateringar, inga bra inlägg med känslor. Ändå tycker jag att ni håller en jämn satistik och kommenterar helt OK. Lite mer av båda parterna har jag ju inget emot ;) Ska vi sikta mot högre mål? Isf måste ni vara med mig på den delen :)
   
Så fort nya headern är fixad lovar jag att ändra på det. Jag tänkte ha en form av "nystart". Engagera mig lite mer, ha bättre uppdatering, bättre inlägg, bilder ja massor. Jag ska också försöka att bli bättre på att fota min outfit. Om det uppskattas av er som läser? <3 Hoppas att det kommer uppskattas. Jag tänker dock inte ta bort alla "gammla" inläggen som vissa bloggare gör när dem gör en nystart. Fast med inläggen och uppdaterignen kanske det kan bli lite svårt då jag går i 8:an och har rätt mycket plugg. Jag har 2 photoshoots inplanerade, woopa. På Promise och på Gordon, me like! Eller iaf om allt går enligt planen, som det ser ut nu är det bokat till 100. Sen följer ju min egna kamera med på fredag så vem vet som sker då? Videblogg kanske?
       
Låter det bra?
- Saknar min prins <3 <3 Det glädjer mig att jag har träffat honom om 219 dagar. Då har/står jag vid hagen och gråter för att han e så fin och bara står där och betar. Jag vill verkligen inte växa ur honom. Han betyder för mycket för mig
 

Kommentarer
Moa säger:

Det är nog lungt nått år till emma :) jag är 165 och väger några kilo över 50 och jag får ju rida promise och ha henne på läger :D

2012-11-14 | 20:44:49
Bloggadress: http://moadahlen.blogg.se
Alice säger:

Tycker du håller igång din blogg jätte bra, nästan varje gång jag tittar in finns det nått nytt inlägg. :)

2012-11-15 | 10:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback