Tar kväller

Jag kom hem från stallet och käkade lite pizza. Efter det satsade jag säkert 1h åt er här på bloggen. Fixade inlägg för i morgon då jag blir borta hela dagen. Bloggar live, ett inlägg på morgonen och ett på kvällen. Resten blir inställda. Det kommer bli väldigt bra uppdatering åt er i morgon. Så himmla skönt att bloggen sköter sig själv nån dag och vi bloggare kan bara chilla med våra familjer. Efter det tog jag ett bad och hade lite allmänt tjejfix.
       
Nu ligger det batterier till 2 kameror på laddning... Jag tar med både våran digitalkamera och skolans systemkamera. I morgon i Stockholm så kommer vi inte hinna shoppa så myket på stan. Vi ska in på Hollister sen går vi väl och kollar i någon annan affär. Sen äre lunch och efter det blire tunnelbanan mot globen :D Vi ska gå på mässan och lite så. Sen är det matinén som gäller! http://www.svtplay.se/video/792598/familjematine här kan ni se den, live på svtplay. Kanske kommer ni att se mig? Vem vet, inte jag ;) 
      
Nehe nu måste jag gå och lägga mig då jag ska upp tidigt i morgon. Klockan 06.30 ringer klockan här hemma. Då blire fixa smink, hår, kläder, frulle, blogga, läsa bloggar och massa sånt. Vi hörs igen i morgon <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback