Tar kväller

Nu under kvällen har det snöat :D Äntligen, jag har längtat nu! För jag tycker att det ska vara snö till första advent. Sen får det gärna vara December, Janurai och Februari ut. Menmen vi får se hur de går med snön ;) Sen har vi även satt upp lite julgrejor här hemma. Julgardiner, stjärnor, ljusstakar och lite sånt. Julpynta gör vi senare men garidner och lite sånt satte vi upp nu idag. Det var mest för att vi inte skulle hinna någon annan dag. I morgon har jag samtal, på torsdag ville vi ta det lugnt, på fredag är jag i stallet och mami jobbar, på lördag är vi ju i Stockholm och på söndag ville vi ha allt uppe så det fick bli idag helt enkelt.
   
Vi är även bortbjudna på söndag, till Alice med familj. Och sen våra andra kompisar! Sjukt mysigt ska de bli att träffa alla goa vänner <3 Vi har inte träffats på år och dar känns det som. Men jag e duktig och har skapat oss en facebookgrupp. Där blir vi ständigt påminda om att borde träffas :)
     
Under kvällen har jag även pluggat lite tyskaglosor som vi har tills i morgon. Dem är inte så svåra kan jag nog erkänna utan att överdriva eller så. Men ändå så vill jag öva på dem. Jag kan dem hellre för mycket än för lite. Tyska är ett av ämnena i skolan som jag satsar mest på. Jag har även ett C i tyska för nuvarande, de e jag nöjd me. 
   
Nu tänkte jag gå och lägga mig. Börjar 09.00 i morgon, nej nu ljög jag för er, 08.55 ;) Ehh orka min torrhumor. Men ni får sova gott och vi hörs igen i morgon. Som vanligt ;) Btw i februari firar bloggen 1 år, hur ska vi fira tycker ni? Frågestund, tävling, vilodag? Vad vill ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback