Tar kväller

Nu e Gustafsson 3 trappor slut. Jag kollade även på breaking dawn part 1 som nu kommit ut fritt på swefilmer, insåg just hur grym den är. Och jag som inte får se del 2!! Hatar´t!! 
    
Aja nu ska vi inte deppa utan vara positiva. I morgon är det det barbackapass som gäller, på Promise. Lisa fotar bilder till headern och filmar på min lektion. Jag klipper ihop när jag kommit hem. Jag har även fixat bra inställda som kommer upp under morgondagen. En grej som kommer kommer ni nog att gilla, eller iaf skratta åt. Tänkte även ge er en videoblogg, om filmminnet på kameran räcker till... Det får vi se :) 
    
Ne min skjuts får klockan 09.00 i morgon så nu tänker jag lägga mig och sova så att jag orkar upp. 
- sjukt dålig bild, men sjukt cool bild. Håller ni inte med?

Kommentarer
Åsa säger:

Förstår inte det här med swefilmer... HUR gör man?Verkar bara vara massa hänvisningar till andra sidor????

2012-11-17 | 00:37:22
Ida säger:

Grym ny tävling på bloggen! Hoppas du vill vara med :D
http://adaras.se/2012/november/vinn-valfri-t-emp-klocka-fran-merattityd.html#comment

2012-11-17 | 01:29:54
Bloggadress: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback