Tar kväller...

...Lite tidigare ikväll. Tänkte lägga mig och läsa lite. Men nu chattar jag lite med Ebba, så det ska bli klart först ;) För vi planerar en sak i morgon. I morgon är det en tidig dag, börjar klockan 8. Fast jag slutar ju 14 så de e chill, det är efter skolan jag och Ebba ska sticka iväg en liten sväng.
   
Idag i skolan så kom jag och Linnea på att Grällsta kom ut 20-22 November förra året och året innan dess. Sen kom vi på att det troligen kommer upp under helgen... Gissa vart vi är då? Jo Finnåker, snacka om deppade tjejer i skolan. Men vi löser nog de ;) Om inte annat så får våra föräldrar göra det åt oss! Dem ställer upp i vått och tort, HISS :)
         
Idag har det blivit tråkiga inlägg, ledsen för det. Verkligen inte med flit! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback