The day, today

Idag i stallet började jag med att mocka åt båda hästarna. Sen gick jag ut och gick med Gordon en sväng. Kom in och borstade lite på min andra bebo <3 Sen gick jag ut och gick lite med henne. Tänkte fota och lite så. Men jag gick och körde lite lydnad, nyttigt för henne då hon brukar kunna dra iväg. Men sen inser jag att min mobil är borta. Tilda är då snäll och går med bebo lite <3 Sen hittar jag inte min mobil, men fortsätter at tåg med bebo lite. Sen letade jag efter min mobil i 1h. Jag e så duktig som lyckas ha bort den. Men nu var det min fickas fel så den inte ville ha min mobil där. 
      
Men på fredag kan ni vänta er massa bilder :) Gissa vem som har en systemis då? :) Så den följe rmed till stallet och fotar en massa bilder som sen kommer upp på bloggen! :D
      
Fotade iaf lite på Gordon idag :) Han är lite sjuk stackarn. Lite halt, kan dock vara borta. Sen är han förkyld stackarn. Sen ska han vaccineras i morgon. Troligen kan jag inte rida ordentligt på fredag, Lina skulle höra av sig. Annars täntke jag köra lite NH. Tänkte ta steget, halsring. Wish me good luck! Fast jag kommer ha träns och tyglar, sen en halsring. Knyter ihop tyglarna efter ett tag och rider då med halsringen. Det känns som att det kommer hjälpa våran relation lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback