Torsdag = KONFA

Nu har jag precis käkat inför konfan. Idag blir vi troligen inte kvar efter. När jag kommer hem ska jag fixa illustratior till min dator. Eller om jag ska fixa elements, får se. För jag ska ha ett grymt program tills jag ska göra designen. Troligen så kan den komma upp på lördag kväll. Beror lite på om vi kanske ska göra något med familjen. 
     
Jag har även bytt ikoner till grejer på min dator om ni ville veta ;) Jag tycker att det blev bättre så, hoppas bara att dem stannar kvar nu. Förut försvann de efter ett tag :/ Aja jag har inget roligt att komma med, tyvärr. Ser ni även att jag har fipplat lite med designen? Ändrat lite färger och så?
    
Nu ska jag sluta att ta eran tid och trycka på publicera. Inställt är fixat med this or that svar, håll utkik.
- Ego boost, as usual
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback