TV

Har kollat på Solsidan och nu är det Helenius hörna. Snart är det partaj, tagga :) Men nu blev det precis reklam, vilken tur. Då kan jag fokusera mer på detta inlägget, eller nej kanske inte. Men de lät proffsigt bara ;) I morgon händer iaf inget spec, som det ser ut nu iaf. Bara vara hemma och chilla, sen va i skolan såklart. Jag hoppas at mitt efterlängtade smink kommer också. Jag fotar och visar er!
    
Idag fick jag en röd tröja som jag tänkte matcha med den där marinblåa lackade västen från Hööks. Men den finns aldrig i butiken... Så troligen blir det väl att vi beställer den, hoppas iaf att mami säger ja. 
     
     
Aja nu ska jag publicera detta och kolla klart på Helenius hörna och sen gå ut till dem andra och kolla på Partaj.
          
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback