Vad jag tycker om med en blogg

* Bra uppdatering. Då får man automatiskt fler klick då man inte vet när ett nytt inlägg är uppe. Och att ha något nytt att läsa är alltid roligt.
     
* Varierande inlägg. Samma gammla vanliga inlägg är väldigt tråkigt att läsa och det förlorar man ofta läsare på. och inte sånna inlägg som typ nu ska jag gå och göra ditten och datten utan lite längre inlägg och genomtänkta inlägg.
     
* Videos i inläggen. Videos/videoinlägg är roligt att kolla på och att göra.
     
* Bra bilder. Webcambilder är inte alltid så roligt att se på. Men fine det går om man inte har något anant går det väl. Helst bra bilder tycker jag om. Jag kan bjuda på webcambilder men jag har en ganska bra webcam, inte för att skryta eller något. 
     
* Var dig själv. Härma inte efter någon, var dig själv och bjud på dig själv. Var inte rädd att skämma ut dig.
   
* Byt inte blogg. Jag tycker verkligen inte att man ska byta blogg ofta. Jag har bytit från bloggplatsen, till devote till blogg. För att jag ville se vart jag trivdes mest och det var här på grymma blogg.se
       
      
Bloggar som jag tycker om:
www.ztrelin.se
www.zmurfs.blogg.se
www.hamreryttarna.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback