Vit

Idag är det en vit dag :D Det ligger kanske en dess med snö ute nu :D Blev väldigt glad av att se de. + Att det är lite kallt så den kommer nog ligga någon dag. Hoppas hoppas. Nu är det bara 2 ynka dagar kvar till Stockholm horseshow! :D
     
Och jag måste påminna er som vann gästbloggar att skicka in dem. Om ni inte gör det innan lördag klockan 8 så kommer dem inte att komma upp. Känner mig lite hård men då har ni haft en vecka på er ;) Och jag har fakitskt kommenterat era bloggar och sagt de. Jag har fått in 1 av 7, den är från Tiffa alla ni andra måste skicka in ;)
          
Jag ska snart gå till skolan. Jag vill inte cykla och inte få skjuts då jag vill vara lite nyttig och röra på mig. Det är ju oxå rätt skänt att börja sin morgon med en promenad :) Synd dock att det tar sån tid att gå, även om det är skönt och nyttigt. I skolan idag tror jag att det är ganska så chill. Vet ju somsagt att vi troligen ska ha prov nu direkt på morgonen. Känns skönt att det är oförberett och att det är första lektionen. Då slipper man ju tänka på det hela dagen.
       
    
- Eftersom att ni fått nåra egopics i dem senaste inläggen så får det bli bilder på Beny nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback