Bloggning

Som bloggare är det inte alltid lätt att publicera grymma inlägg. Man kan inte räkna med att alla inlägg på en dag ska vara grymma, något kan ju helst vara grymt. Men man hinner nog inte fixa så många grymma inlägg på en dag. Det hoppas jag att ni som läser min blogg och andrar bloggar också. Sen ska man inte uppdatera för att man måste, bloggen får aldrig bli ett måste! De ska vara roligt att blogga, det är oxå viktigt att komma ihåg. Man ska även tänka efter innan man skapar en blogg.
* Hur länge kommer jag vilja ha den och tycka att det är så där roligt?
* Kommer jag klara av elaka kommentarer, kanske t.om uthängning?
* Kommer du vara dig själv på din blogg?
       
      
Min blogg kan vara lite tråkig, det erkänner jag. Men har det inte hänt något speciellt under dagen, då är det inte så mycket speciellt att berätta om... Håller ni inte med om de? Om ni har nå roligt tips på nått inlägg ni vill att jag ska skriva eller nån video jag ska spela in. Jag bits inte ;)

Kommentarer
Nora Sandberg säger:

Berätta om veckan på Grällsta i ett videoinlägg? :)

2012-10-06 | 08:33:45
Bloggadress: http://norasandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback