Jag e hemma!!

Har nyss käkat kycklingbitar med pommes, min dag = min mat :D Sen har mami köpt kanelbullar och princessbakelser som vi snart ska fika med... Sen ska jag väl sätta på nått avsnitt av djurakuten och kanske nåt anant litet kort avsnitt av någon serie. 
     
Dagen idag har iaf varit väldigt bra. Började morgonen med massa paket, sen chill skola där jag gjorde klart en av 2 musikuppgifter och gått ut en längre sväng med Gucci och varit på konfan och skrattat med goa vänner. Sen hem och käka god mat + fika. Mysig första dag som 14-åring, thats nice :)
   
      
Hoppas ni har haft en bra dag och käkat massor av bullar ;) Det absolut bästa är nog biljetterna till Stockholm horse show och alla andra presenter såklart, men biljetterna var helt klart bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback