5 saker ni inte vet om mig

* Jag älskar verkligen sötlakrtis, speciellt sånna pipor och några jag inte vet vad dem heter...
 
* Jag lägger mig alltid för sent, jag tar 100 miljoner år på mig. BLoggar ska kollas, smink ska av, krämer ska på. Ja det tar typ 30-60 min för mig att komma till säng efter att mami sagt till, inte bra Emma, inte bra.
 
* Jag älskar Gucci mest av alla hundar, hon e såååååååå snäll och go
 
* Jag hatar läxor, ser ingen anledning till dem. Men sånt får man ta när man ska gå i skolan, för den ska skötas. Iaf så satsar jag på höga betyg
 
* Jag kommer alltid på nån ny sån här innan jag gör dem, sen glömmer jag dne när jag ska börja på den första...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback