Blir lite trött på skolan

Jag tycker inte om läxor, en ibland är skönt och okej, men inte flera till samma dag/dagen efter. Skolan verkar tro att vi barn inte har någon fritid :( Men det är väl bara att bita i det sura äpplet... Jag börjar redan bli less på skolan, vilket jag aldrig brukar bli. De är inte nått bra tecken, men nu kör vi åttan. Studiedagar, lov, prao osv kommer ju, vilket e skönt, avslappnande och välbehövligt. 
  
Men ändå tycker jag att det är skönt med en vardag igen. Under sommarlovet blev det ju sena kvällar, vakna sent, inte göra så mycket mer än att chilla. Det är ju nice de också men man behöver en vardag, eller det tycker jag. Håller ni med mig?
  
  
Nej nu får jag skärpa mig, om en timme börjar djurauten på TV. Då ska jag ha pluggat klart och kunna chilla resten av kvällen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback