Chailatte <3

Jag prövade att göra Linn Olssons Chailatte recept lättare. Jag kokade en halv kopp mjölk och vispade med en vanlig visp, sen blandade jag Chai te som jag köpte på Konsum igår. Halva koppen chai te, andra koppen skummad mjölk. + lite socker. Men jag tycke att det var väldigt gott, sen vet jag inte hur en riktigt chailatte smakar.... Men jag tyckte verkligen om min och de va supergott enlit mig, speciellt när man precis hällt i den skummade mjölken. På måndag ska jag prova att vispa med en elvisp och se om jag får något annat resultat. Har ni provat chailatte nån gång? iaf så borde ni prova denna, grymt god tycker jag. Fast jag har ju inte porvat expressohouses chailatte ;/ Ska gö de nån gång, så jag får se vad som e godast ;) 
  
Iaf så har jag precis fixat mig och nu har jag 40 minuters tills jag ska käka frulle för att senare åka till skolan och ha fotokurs. Jag hör av mig under dagen idag, hoppas jag. Våran lärare kan ju få utbrott om man gör annat än skolarbete :/
- Älskade knasboll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback