Dagen idag då

Idag i skolan hade vi bara 3 chill lektioner, skönt! Men på idrotten flummade jag Linnea och Tess väldigt mycket, de va nån teorigrej idag bara eftersom att vi gick spåret på eftermiddagen... Men vi skulle ju gå milen, men Mimi (våran mentor) gick med sina hundar, vi och några flera följde med dem tillbaka, vi gick bara 5 km och de fick vi eftersom att vi var förkylda... Så det blev en 5 km lång hundpromenad idag iaf :) Älska hundar! De e sjukt mysigt att gå ut och gå lite bara, man tränar ju samtidigt som man går med hunden. Hur nice e inte de? Jag vill lätt ha en hund, jag har tjatat på mami ett bra tag nu. Kanske kanske kanske i framtiden :) Jag e väldigt sugen på att fota lite nya typ blombilder eller nått sånt. Så nu efter att jag har publicerat detta går jag ut och fotar lite nya fräscha bilder, nu är iag hösten här. Vi hoppas även in en sväng i stalet och pussade lite på finase pärlan och hälsade på finaste dressyrhästen <3
    
 
Hösten är nog den mysigaste årstid som finns. Jag mena stora tröjor, stickade koftot, varma skor, sockor, jackor. Gaaah älskar det! Årets höstmode får en väldig HISS av mig! Jag kan skriva ett inlägg om mode om ni vill? Jag har en liten ide som kom upp frecis nu. Men då e frågan om ni vill läsa det? Om ni kommenterar att ni vill det, då skriver jag det och publicerar det. Men då kommer de nog på torsdag för jag behlver inställda tills på torsdag.
    
Fullspeckat schema! Skola, stallet & rida Gordon sen ska konfirmationsgruppen träffas... Tight torsdag kommer de bli. Det är planerat in i minuter efter skolan ska ni veta... Då kommer jag få de stressigt då jag ska rida Gordon och sen sköta om honom såklart. Sen ska jag duscha, käka, blåsa håret och sen ska jag möta upp brudarna på vägen till kyrkan. Jag som hatar att ha ett speckat schema, men nu får de bli så. Det kommer ju lösa sig :) och jag ska ju blogga! Men därför är det super att det finns inställda inlägg :) Räddaren i nöden.
  
Ne nu fotar jag lite innan det är dags att plugga! Tyska grammatik here we go :(
Helena Lunbäcks häst får stå för bilden :)

Kommentarer
Felle säger:

Vill gärna att du skiver om höstens mode, asså vad "experterna" säger och vad du tycker! Och massa bilder såklart! Och hissa och dissa några kläder/skor/jackor! :)

2012-09-17 | 18:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback