Drivkraften bakom denna blogg

Om man inte har blogg så förstår man inte hur mycket tid man lägger ner på den. Jag lägger nog minst 2 timmar per dag på bloggen, redigerar bilder, skriver inlägg, filar på desigen. Och det är tid man får ta om man vill ha en bra blogg, håller ni inte med? För ju mer tid man lägger på bloggen, ju mer bra inlägg kommer. Även så uppskattar ju läsarna (ni <3) att man tar sig tid och skriver bra inlägg. Inte bara flams inlägg med typ 1-2 rader, det är iaf inget jag tycker om, gör ni? Jag tycker iaf att bloggar med roliga, nya bilder, bra inlägg, fin header/design är roligare änn sånna som bloggar 4 inlägg i månaden eller liknande och bara skriver jag gör blabla nu ska jag gå. De e sjukt onödigt, enligt mig. Ja jag kan skriva sånna ibland, men jag kompenserar med bra inlägg sen, det gör oftast inte dem.
   
Jag har börjat satsa mer och mer på min blogg, gillar ni de? :) Jag ska även satsa på nya fräscha bilder, som blir lite redigerade ibland. Som en ny satsning ungefär, fast alla inlägg kommer att vara kvar. Men jag ska iaf försöka skriva länge och bättre inlägg med fräscha bilder.
  
Bloggen får ta den tid som behövs, inlägg är inget som ska pressas fram. Dem ska vara genomtänkta och bra, då fastnar iaf jag för dem inläggen/bloggen. De va som igår, jag gick upp tidigare för att kunna ha tid att skriva detta inlägg, för det känns som att detta blir ett bra ett. Jag går gärna upp tidigare för att kunna leverera åt er, ni e mitt liv nu mera <3 Det är ingen som kan bestämma  över din blogg, utom du. Glöm inte det ;) Man kan ju lägga upp frågor om vad ni vill läsa om sov, men de e inte samma sak tycker jag.
    
Jag har märkt på mig själv att jag tänker mer på bloggen & satsar mer på bloggen. Och ni verkar svara med positiv respons, eller har jag fel? Jag har även börjat komma på mer deppshit + längre inlägg på senaste tiden, de tycker iaf jag e nice :)
 

Kommentarer
Josefin säger:

Hej, hur många kom på din bloggträff ?

Svar: Jag ställde in din väl på Grällsta, konstig jag ee... Nejmen man fick sin sponsorpåse sen drog vi då vi inte hade tid :(
Emma

2012-09-15 | 16:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback