Film time

Idag så trimmade jag Gordon lite, kort trav. Red i kort trav och gjorde skänkelvikningar från spåret-till spåret-från spåret-till spåret. ja ni fattar ;) Det gick super bra tycker jag, är väldigt nöjd med honom. Jag hade honom i en stadig form och ett bra tempo, väldigt nöjd överlag. Det kommer bli ännu roligare att trimma när han är mer igång. Sen kollade jag med Jojjo (gryma tränaren! :D) och hon sa att vi skulle få valda hästar. Men hon e inte så hemlighetsfull av sig så jag får se lappen, som alltid :D Så jag vet vilka hästar alla ska ha och det kommer jag alltid att göra ;) Diggar de väldigt mycket, hon e bäääst. Nejmen jag fick ju som jag skrev Promise och jag är sjukt taggad! Ännu bättre att mami kommer med Smilla + att hon har med kameran. Så bilder/film kommer att komma i morgon, de vill ni va? Även om de bara e lite dressyrtrim? Ni kommer iaf att se våran utveckling som vi gjort, de e ju alltid roligt. 
  
Men nu har det börjat en film på 4:an som jag ska somna till fast först ska jag titta lite på den. Hoppas ni tycker bloggen blir bättre nu :D Jag tycker iaf att den blri bättre och bättre med bättre och roligare inlägg. Nu e jag verkligen nöjd. Det kommer ett djupare inlägg i morgon, så håll utkik efter det ;)
Lite halvkass bild... Men nån sån då och då överlever ni nog, hoppas jag <3 För bättre bilder kan jag ta, de vet ni :D Fast detta kortet tog mami på mig och Smilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback