Finaly!

Äntligen har jag pluggat klart engelskan och nu känns det som att jag kan dem. Vilket jag vekrligen hoppas inför i morron ;) Imorgon är det en hektiskt dag, jag har fixat inställda som kommer upp då jag ska kunna fokusera på stallet och sen på konfagruppsträffen... Men jag har gjort ett schema som jag ska förösak följa. Hoppas iaf att ni uppskattar att jag lägger fram inställda åt er <3 Ni vill väl ha nått att läsa även om jag e i stallet eller så? Jag ska iaf fixa ett till inlägg som jag precis kom på.
     
Jag har kollat med Areals ägare om jag kan ha med han i headern och nu väntar jag på svar. Så kanske det kommer upp en ny header/deisgn i helgen, med lite tur ;) För lite nytt och fräscht skadar väl aldrig. Ska jag ha ny färg oxå? Eller ska jag läga till nått, vad tycker ni? Ni får faktiskt vara med och bestämma denna gång ;)
   
Detta blir nog inte det sista inlägget för denna kvällen. Kommer nog nått mer. Idag känns det som en dålig blogg dag, då jag inte har levererat speciellt bra inlägg :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback