Frulle e viktigt!

Haha finaste rubriken, men det är faktiskt sant... Om ni ville veta så käkar jag en te kaka och dricker kall oboy. Iaf så är jag väldigt lat idag, så jag åker med mami och papi till Rocklunda i bilden, sen får mami komma och hämta mig. Så lat e jag, eller bara bekväm? Ska jag köra samma outfit som förra veckan? De kan jag nog svara själv på, nepp. MIna bruna ridbyxor är smutsiga så dem ska tvättas innan jag rider i dem igen. Idag behöver ni inte känna er försummade för jag har faktiskt fixat 3 inställda åt er <3 Sen ska jag nog börja med den nya designen ikväl, woop woop. Ny färg eller inte?
  
Idag i stallet då:
Utsläpp
Fodra
Beta
Mocka x 2
Borsta x 2 
Rida x 2 
   
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback