God morgon

Det har varit grymt skönt med en 3-dagars helg! Jag hade tänkt att sova ut lite, men sån som jag är så blev de sena kvällar och tidiga mornar... Men, denna helg har verkligen blivit en stall helg. från 13-17 i fredags, 9-16 igår, 11-ca19/20 idag. Det är ju mysigt de oxå, stallet är ju andra hemmet. 
     
Mami e så snäll att hon kör mig till stallet idag :) Så jag åker väl dit runt 11, blandar betfor, kollar på lektion och käkar sen ska jag rida Gordon. Tänkte rida ett lite lättare dressyrpass på han idag, trimma volterna och formen lite. Sen kanske lite skänkelvikningen eller öppna/sluta. Får se om det är mycket folk i ridhuset eller så... Sen blire väl borsta på tävlingshästen, snacka med dem andra som ska ha den och lite sånt. Sen klockan 17 är det dags att gå banan, hoppas hoppas verkligen att jag kommer ihåg den. 
      
Kommer någon av er söta bloggläsare dit och fotar/filmar? Isf om ni gör det, då kan ni mejla bilderna/filmen till [email protected], skulle va väldigt roligt om ni fanns på plats och kollade på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback