God Morgon

Alla är väl redan i skolan nu? Men inte jag för jag har sovmorgon och använde den. Vaknade 7 en drog mig till 8 då jag slumrade till i 15 min till. Jag borde verkligen ligga och dra mig på helgerna, men jag kan typ inte :/ De e ju så skönt att bara ligga under sitt gosia täcke och kanske läsa eller nått.  Iaf så var det en väldigt skön start på veckan med sovmorgon. Jag tycker om söndagar, bara vara med familjen, mysa framför TV:n, kanske vara i stallet en liten sväng. Ja söndagar e mysiga.  Nehe nu ska jag kolla lite blogar och andra hemsidor innan jag sminkar mig...
   
Nu har verkligne hösten kommit alltså, de skule va som maz 15 grader idag... Det betyder sjal och mössa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback