God morgon

Jag tänkt att jag kunde slänga in ett inlägg innan jag går ut med Smilla. I morse kom hon och ville gosa, sötnosen.  Iaf så har jag inga stärre planer för dagen... Erik har fotboll så jag drar väl dit med Smilla och går till stallet en sväng. Typ bara för att hälsa lite på söta hästisarna, eller får se om jag går till stallet. Jag kanske bara är på fptbollsplanen. Jag gör vad jag känner för sen. Jag ska nog iaf fixa mina naglar lite, dem ser ut lite som kom och hjälp mig just nu. Annars vet jag inte vad som kommer att ske, jag skulle vilja åka till Erikslund. Men Mami var så så sugen på det idag :( Mne hon kan ju ändra sig :) Aja vi får se vart dagen tar vägen. Ikväll klockan 21-22 är det Partaj så det ska lätt kollas på. 
   
Hoppas ni har sovit gott iaf. jag e trött som jag vet inte vad då ajg la mig sent och vaknade tidigt. The typical me

Kommentarer
Lisa Svanbom säger:

Kom till stallet och kolla när jag rider!

2012-09-16 | 09:32:52
Bloggadress: http://gulblarosett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback