God morgon

Nu har jag precis sminkat klart mig, det fick bara lite lite consealer, puder, mascara och läppbalsam + läppglans. Iaf så är jag riktigt taggad på eftermiddagen/kvällen. Det kommer bli så roligt att åka ut och rida lilla Malwa. Jag tänkte först känna på henne lite bara då jag inte ridit henne på ett tag. Sen får hon hon springa runt fyrkanten lite innan jag börjar trimma och jobba lite mer i korttrav. 
   
Jag har även pluggat tyska och engelska, duktig va? :) Nejmen vi ska ju ha glosprov på engelskan i eftermiddag, så jag ska ju kunna orden + texten. Sen har vi glosorna i tyska till i morron, skönt de. Hoppas att det blir bra väder idag, på himmlen såg det ut att kunna va lite kallt. Då får man väl nästan börja ta framhöstskorna, det blir ju lite kallt i ballerina, fopparofflor osv. Jag tycker inte om att det börjar bli kallt ute, usch jag vill ha så man kan ha jeans och en tjocktröja ute.
  
  
Nehe om man skulle fixa frulle i tid idag då. Jag hör av mig i skolan, om ni vill kan ni få dagens outfit då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback