Godmorgon, godmorgon

Idag gick jag upp lite tidigare än vanligt för att skriva ett deepshit som jag kom på igårkväll. Men Inlägget kommer att Publiceras när jag är i stallet, i morgon. För till idag har jag redan ett inlägg :)
   
Idag regnar det :( Jag tycker inte om regn på dagen! Det kan få regna på natten eller nån dag då man inte ska till stallet eller skolan. Regn e mysigt de tycker jag, men inte när man ska ut till stallet eller till skolan. För de e inte så kul att komma till skolan dyngsur, men man vill inte heller komma i regkläder lixom. Så regnjacka och paraply blir det nog för mig del idag + sadelskydd på sadeln så man inte blir blöt i ruuuuuuumpan. Jag hoppas att det slutar att regna till eftermiddagen, jag vill kunna cykla till stallet... Men om det regnar så finns ju alltid bussen :) Bussen är verkligen en räddare för mig <3 Random, jag vet ;)
   
Idag ska Gordon iaf galopperas, förra veckan joggade vi bra lite. Nu kommer jag trava mer, trimma mer, kräva mer och galoppera. Om ni undrar vrf så är det för att han är ju under igångsättning och han e lite äldre så Lina har sagt att vi ska ta det lite lugnt med igångsättningen. Och det kan jag ju förstå då hon vill kunna ha en pigg och fräsch häst några år till <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback