Good morning

Nyss kom papi in och sa att det var kallt ute, neeeeej! Jag vill inte! Men det ända bra är ju att man kan ha tjocktröja och en stor gosig sjal till ett par jeans. De e ju höstigt och snyggt, tycker jag iaf. Fast det är ändå rätt skönt att hösten börjar komma för de finns ju sjukt fina hösttröjor, stora, stickade, hoddies osv älska det. 
  
När jag kommer hem från skolan kommer jag lägga upp en videoblogg + receptet på bröden, eftersom ni ville ha receptet på brödet ;)
   
Idag kör jag på en ganska naturlig sminkning. Puder + mascara och lite läppglans. Ne nu ska jag gå och fixa frulle och kolla på nån serie som jag stöter på. VI hörs så klart under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback