Har ni haft de bra?

Godmorgon.
  
Idag är det samma som igår, fast nu vet jag vad som skall trimmas extra mycket. Det har även kommit en sjukt söt ny ridskoleponny, han kallas pricken. Han e sjukt fin. Hoppas att jag kan ha honom på träningen i morgon :) Idag är det en chill dag för vi slutar klokcna 13.35, as nice i 8:an ju! Sen ikväll ska jag tänka lite på den nya headern, woop woop. Jag ska även skriva ett väldigt bra inlägg, som jag lägger som inställt, jag tror att ni kommer gilla det. Sen ska jag skriva inlägget om Areal, det kommer nog upp i morgon, när jag är i stallet.
  
Jag glömde ju lägga upp outfiten igår, men idag lovar jag att den kommer! För idag har jag mer tid att hinna fota osv :) Runt lunch idag kommer den upp, och nu lovar jag det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback