Hemma från tråkiga skolan

Idag var det en tråkig dag i skolan tycker jag. Och jag hade kunnat haft bättre på beeptestet, men jag är lite förkyld. När jag gick av fick jag jätteont i bröstkorgen, vilket betyder att jag tog ut mig lite för mycket :( 
   
Nu kollar jag på ett avsnitt av SOS Sommar, jag gjorde det när jag käkade mellis. Men nu är det ltie kvar så jag kollar klart på de innan jag börjar plugga engelska pch tyska. Ibland e de skönt med en läxa, men inte många... För jag vill ha lite fritid också, men skolan verkar inte tycka de.
  
Jag vill åka ut til Erikslund och shoppa, får se om mami har lust att följa med. Jag skulle vilja shoppa lite, Linnea hade en snygg jäkla tröja som jag ska kolla på. Annars blire sminkshopping tänkte jag, kanske nått nagellack också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback