Idag har jag varit duktig tycker jag

Jag satte mig och åt mellis när jag kom hem från skolan, då kollade jag även på ett avsnitt av nån serie. Men efter det satte jag mig och gjorde hkläxan, engelskaläxan, och lite so. Ska plugga mer so i morron och på onsdag. Jag ska även plugga tyska gramatik snart, tröök. Men sen är det en masa glosor att lära sig, Linnea skulle skicka dem då jag hade så mycket böcker med hem. Lite jobbigt i skolan, trots att sista lektionen var inställd... Sen i skolan så sprang vi spåret, en duktig Emmis har ni haft idag. Därav den tråkiga och inte världsbästa uppdateringen, men ni överlever nog hoppas jag <3 
   
Nu kan jag iaf va ledig resten av kvällen och sluta tänka på läxor, sköönt. Ska nog göra så oftare, de va ändå rätt smart då jag inte hade något att göra. Jag är sugen på att skriva ett bra inlägg, men jag har noll ide om vad. Tipsa gärna om nått ni vill läsa ;) Det gör mig bara glad.
Taggar lördag och tisdag, finaste på träning på lördag och busponnyn Malwa på tisdagen efter rocklunda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback