Im in love

Idag gick de sjukt bra i båda stallen. Jag tog med kameran så bilder kommer i morgon + en videoblogg som jag spelade in i stallet. 
  
Men hos Malwa spöregna det när vi kom så vi fick med 5 dyblöta hästar, ponnysar och ett föl. Så dem fick komma in och torka lite medans vi mockade hagen då de slutat regna. Det var så blött i paddocken så vi red på travbanan och de gick sjukt bra :D Kunde trava och skritta och ha henne i bra from, som jag ville och hon (med mitt jobb ofc, då hon inte brukar gå ner av sig själv) höll det nästan hela tiden, grymt :D Jag travade utan problem och sen gjorde jag 3 galoppfattning som gick sjukt j**la bra! Hon fattade galoop och galopperade utan att ens tänka på att busa, vilket aldrig brukar hända. Sjukt grymt ridpass idag trots att hon inte har sån bra kondition. Jag är grymt taggad på nästa ridpass och hoppas att hon sköter sig och är lika duktig som idag :) Nästa gång skulle jag troligen få provrida Laban, den nya ponnyn i stallet.
  
  
Sen till helgen så kommer Smilla igen :D Grymt nice de oxå, hon e ju så go och snäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback