Jag e duktig!

Jag har precis lagat mat till hela familjen, stekt korv och rostade görnsaker med potatis i ugn. Grymt lätt och gott, allt har jag lärt mig från hemkunskapen :) Innan det var jag i stallet och skötte om finaste pärlan, och sen gikc jag ut och beta ltie med Gordon. Mys dag i stallet idag, verkligen andra hemmet för min del! Men nu är det ung och bortskämd och efter det är de Svenska Hollywoodfruar :) 
    
Men jag kan inte njuta av kvällen som jag skulle vilja då jag har 2 prov i morgon... Thats menas plugg! Nejdå men jag kan ändå det mesta av proven känns det som. Tyska och Fysik, here we goooo. 

Kommentarer
Blondie säger:

Vilken klass går du i?

Svar: 8:an
Emma

2012-09-25 | 21:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback