Kväller

De e sjukt mysigt på ungdomskvällarna i kyrkan. Jag, Ebba och Linnea ska nog vara kvar ett litet tag varje vecka. De e så sjukt mysigt. Jag mena spela spel, baka, umgås, kolla på när folk spelar twister, tv-spel, ja allt möjligt. De e grymt kul, speciellt när alla som kör twister måste ha en söt mask på sig :) De e ett ord MYS. Älskar verkligen torsdagkvällar och konfagruppen. Nu i början e de lite "spänd" stämmningen, men det kommer nog bli bättre med tiden :) Ska bli grymt kul att åka på våra läger till Finnåker och Rättvik, har en bra känsla för dem.
    
Sjukt skönt med studiedag i morgon, den behövs verkligen efter denna vecka. 2 prov, 3 tester (kanske va förra veckan), 1 läxförhör, hemkunskapläxa. Ja massa jobbigt har vi haft denna vecka, även veckan innan. I morgon är planerna att sova länge och jag täntke även ligga och dra mig framför en serie (om jag hittar någon) sen skulle vi käka lunch på kina och sen på vägen hem blir jag avsläppt i stallet för att rida Gordon. Kanske kan stanna till på vägen dit och blanda betforen, ju längre den får stå ju bättre blir den ju faktiskt... Jag har även laddat upp åt er med 3 stycken inställda, som ska koma upp denna gången ;) Inte på fel datum som jag råkade göra med dagens inställda.
  
   
Natti natti, vi hörs i morron <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback