Lever livet

Haft en väldigt bra dag idag :D Började morgonen med en Chailatte sen började skolan klockan 09.00, CHILL. Sen drog vi och fotade, jag fick riktigt bra bilder tycker jag. Dem kommer som sagt upp på söndag undertiden jag är och provrider... Sen då efter skolan stack jag te stallet och red Gordon lite, tänkte rida på flisen men den va hår så jag ville inte rida där. Ridhuset fick det bli, trimmade skritten lite och det känndes helt okej. Sen travade jag lite först på frykantspåret men sen gick jag in på en volt och trimmade lite där också och de kändes bra :) 
    
Men sen fick jag tråkigt så jag släppte ut Gordon ihagen och tog in nån som skulle gå lektion. Jag passade även på att snacka med min grymt roliga tränare Johanna. Serri vad rolig hon e, vi skrattade så mycket som jag vet inte vad. Bästa tränaren <3 Vi ska hoppa i morron :D Hoppas nån kan filma så får ni se vår utveckling ;) I morron är det teknik som gäller sen skulle de va ett högre hinder, låter sjukt spännande. Jag anmälde mig även till hoppningen idag, på pärlan Promise ofc ;)
    
Sen taggar jag i morron med brudarna, tjejkväll med film, ansiktsmask, skratt, uppe hela natten. Sen på söndag är det ju dags att provrida Arial, sjukt taggad på de oxå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback