Mellanlandar

Är hemma och käkar och skriver detta nu... Idag då ska Gordon trimmas, häst ska kollas, boxar ska mockas, fodringen ska fixas och hagen ska skötas. Det är stalldagen för mig idag. Har in och utsläpp på Gordon (ev nån mer) sen ska det fodras och mockas åt Prancer & Grodisen. 
   
Sen hoppas jag att mami köper godis och läsk så jag orkar fixa med designen... Eller iof de kanske jag gör på söndag. 
  
I morgon är det iaf dressyrträning! Taggad till 100! Ska bli skönt med en träning efter lite egna ridpass :)
    
  
Btw ser ni den nya saken i menyn? den som först hittar dne får en stor fet länk <3

Kommentarer
Vendela säger:

BLOGLOVIN!!!

2012-09-21 | 16:49:44
Linnea säger:

Rösta på mig saken

2012-09-21 | 16:58:39
Bloggadress: http://linneascrasylife.blogg.se
Lisa Svanbom säger:

Rösta på mig grejjen!

2012-09-21 | 18:01:32
Bloggadress: http://gulblarosett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback